VACATION over VACCINATION

Odložím si tady fotostory z jednoho týdne, kdy se ještě mohlo jezdit daleko předaleko až za hory, doly a okresy. 

 Pojdmě chvíli neřešit covid, ale pojdmě řešit něco normálního. Třeba mojí dovolenou. Dovolená je pro nás pracující lid vzácná věc, člověk by měl pečlivě vážit, na co si ji vybrat. Já jsem to zvažovala velmi pečlivě, a dospěla jsme k závěru, že s ohledem na covid okolnosti bych si nemohla přát lepší dovolenou, než týden s jogou/běžkama/bff. 

Provizorní jógové studio, které vznikl velmi snadno posunutím gauče. To byla jedna z prvních věcí, se kterou jsme se s Týnkou shodly, že musíme udělat a že rozhodně tohohle výhledu musíme využít. Mně se to zalíbilo natolik, že bych to takhle klidně nechala napořád :)
EDIT: tak už je to prej zas přesunutý zpátky
Pondělí jsme začaly hezky poctivě 1h jogy s Bárou Sedlákovou, která teda nebyla úplně nejlepší volba, protože měla hrozně nezajímavě sestavenou flow a ještě k tomu hrozně dlouhou na jednu stranu (třeba 20 min!) a pak to samý na druhou. Některou z nás rozčilovalo i to, že u sestavy na druhou stranu byly nějaký asány a cviky vynechaný. A přiznávám, byla to Týnka, protože já bych si toho ani nevšimla, natož aby mě to rozčilovalo. 

V autobuse nás potěšil pan řidič, který se mě docela ostře zeptal, jestli mám nějakou studentskou kartičku a nebo že mi to bude muset dát za normální cenu (já jsem řekla jen 2x Bedřichov bez dalšího). Když jsem mu řekla, že na studentky už jsme trochu starý, tak nám pan řidič řek, že by nám dvěma prodal klidně juniorský (to nevim jestli je uplně pochvala, ale vlastně když se dívám na další fotku nás dvou v našich běžka outfitech + v buse jsme měly i roušky, asi se tomu zas tak nedivim)

Happy kidos. 
Zavřený hospody jsou otrava i v Praze. Ale v Praze bez nich nějak přežiteje. Na horách, v mínus 12, bylo to přežívání bez možnosti ohřát se alespoň na chvilku, než člověk vypije čaj (a nebo pullitr studenýho piva z plechovky...*) trošku obtížnější. Ale zachránily alespoň otevřený záchody na Nový louce (s puštěnym topením!!!<3)

*což za těchto podmínek opravdu NEDOPORUČUJU 

rok 2021, kolekce Barbie na běžkách III
Napadlo by vás, že tahle holka hraje fotbal? 

Mě teda rozhodně ne. A tahle holka tedy fotbal ani nehraje. Ale evidentně pro hodně všímavý kolemběžkující je Týnky čepice dobrá pickup line. 

tady jsme se poučily a chtěly si dát svařák na zahřátí při čekání na autobus. Ale kdo by to byl tušil, že na Maliníku (pozn. v pondělí tam hostovala hospoda MUHU) svařák mít nebudou. Ale měli štrůdlovici. Což je basicaly kalvádos, horká voda, skořice a jabka (ty poslední dvě přísady jsme samozřejmě objevily až když jsme to do sebe koply). Ale za mě štrůdlovice +1. Hned jsme ji taky doporučili dalším lidem, co se sháněli po něčem k pitííí. 

K obědu jsme měly vymyšlenej geniální plán, že si zajdem pro obří porci smažáčku do našeho milovanýho Depa. Jaké bylo naše zklamání (a zarmoucení), když jsme zjistily, že Depo nemá výdejní okýnko. Smažáček jsme tedy vyřešily objednávkou dáme jidlo z Globus restaurace. Ale prostě dovezenej smažáček neni to pravý ořechový, to nemusim nikomu vysvětlovat, že?

Den 2. 12:17 na značkách (= na zastávce). Na druhý den jsme tentokrát zvolily Jógu s Irmou. Takhle se ten YT fakt jmenuje. Ale vlastně to bylo docela tematický. IYKWIM

Vzácný úkaz, když nám jedinkrát vysvitlo sluníčko. 

Popravdě jsme se z pondělka vůbec nepoučily a zase si na vrcholu daly každá jednu plzýnku z plechovky. Takže jsme klasicky strašně vymrzly. A klasicky jediný co nás zachránilo bylo teplo na záchodech na Nový louce. 


Moje nový hůlky. Láska na první pohled a ještě větší na první pojezd. Jsem nadšená. 

v úterý večír jsme se rozjely, a to když jsme vypily skoro celý víno a shlídly skoro celou Mikýřovu úžasnou pouť internetem. 

STŘEDA BYL ODPOČINKOVEJ DEN
Vyrazili jsme na krásnou procházku po Liberci, zašli si na kafínko a loupák do Mikyny a přitom vzpomínaly na naše early zážitky z všemožnejch koutů Liberce. 
A abyl byl odpočinek (angl. také "chill") dokonalý, zbytek dne jsme strávili sledováním Glow Up, season2 na Netflixu. Go James, go!

romantická zákoutí cesty po kanále. Potkali jsme asi tak 2 živáčky za celou dobu. Asi jedna z mejch nejvíc fav cest. 

passive agressive sdělení na nový louce. 
PROSÍM!!!!!

aesthetic zátiší
A na naši obhajobu musím říct, že jsme se ohledně občerstvování na trati konečně poučili a ledový pivo vyměnily za příjemně horký svařák. Respektive rovnou za dva příjemně horké svařáky. 

ve čtvrtek se nám podařilo uvařit naprosto nejlepší věc za poslední dobu. Týnky spešl secret recept na sojový maso, aby chutnalo dobře se skvěle hodil do našeho konceptu něco ve stylu bowl. Ale ne upřímně, byla to fak skvělá kombinace čertvý křupavý zeleniny, teplý měkký rýže a toho sojovýho masínka v krustičce. 

já, vyhlížející lepší zítřky (a pro jednou tím nemyslím  Brighter days)

No a večír přijela TERKA. Což kapitola sama pro sebe. Takže o tom zas až příště <3

Poznámka: titulek neznamená že nepodporuju očkování, jen podporuju to, aby si člověk udržel sane mind a řešil ve svym životě i jiný věci než covid, pokud nějaký takový věci ještě kolem sebe má. 
Poznámka 2: článek i titulek jsem psala v pátek. V sobotu už mi ten tituel na vhodnej nepřišel. Vaccination over antyhing, fakt, díky za něj!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY