Energie ups and downs


Moje energie je poslední dobou jak na houpačce (a tou poslední dobou myslim poslední dva dny, protože nějak nejsem schopná svoje tělo pozorovat v dlouhodobějším horizontu). 

V úterý jsem přišla z práce úplně vyšťavená. A rozhodně to není work loadem, který bych nezvládala unýst. Popravdě v práci toho na práci zas tak moc teď nemám. Což je trochu i logický, po dvouměsíčním výpadku učení se na advokátky a před xměsíčním výpadkem mateřský se ta práce úplně nehrne. Ale to si rozhodně nestěžuju. Jen mám pak takovej nepříjemenj pocit flákání. 

Anyway, v úterý jsem přišla z práce a jediný co jsem byla schopná bylo lehnout si do postele a na chvilku si odpočinout. Vzbudila jsem se v půl 10 večer. Dom uvařil véču, tak jsem ji snědla a pak šla dělat takový ty věci, který je občas v domácnosti potřeba udělat. Jako třeba vyprat a pověsit prádlo, zalít a přesadit kytky (který na to už dlouho čekaly) a tak. Nakonec ještě úplně večer přišel Pepa s Týnkou a vedli jsme intelektuální debatu nad výkladem filmu, který Dom už usilovně několik týdnů stříhá. Debata skončila někdy o půlnoci. 

Ráno jsem se vzbudila úplně s jinou energií, úplně nabitá a fresh. Oběd jsme si objednali na terasu, což je jedna z velkých výhod našich nových kanceláří. Úplně to vybízelo i ke kafi a drinku na terase, ale to asi až někdy jindy. 

V půl 5 jsem šla na moji oblíbenou jógu, kterou ale zrovna vedla jiná lektorka a podle mě si náma nebyla úplně jistá. Ale i tak to bylo fajn. Jedna paní vedle mě v závěrečné shavasaně usnula a trošku chrápala. Bylo to vlastně vtipný, ale mě trochu svym způsobem nepříjemný být svědkem/být přítomen něčemu tak intimnímu jako je spánek (a chrápání), respektive být přítomen až takový bezbrannosti a odevzdanosti někoho jinýho (ikdyž absolutně o nic nešlo žejo). 

Po józe jsem si to rovnou zamířila na Karlín, kde jsme v Přípitku u Maki měly sraz s Deutsche Magistras. Neviděly jsme se už hooodně dlouho. A teď jsme měly hoooodně co slavit. Byl to hrozně fajn večer, vydržely jsme až do zavíračky. V Přípitku se na chvíli otočila i Týnka a pak dorazila i Ráďa s Tomem, což bylo super, protože jsme utvořili neprostupný kroužek právníků řešící SJM, výslechy, tipy a triky na zkoušky, porovnávačky prací v advokacii a ve veřejný správě a dalších velmi zajímavých a pro laika jistě absolutně nezáživných věcí. 

Doma jsem se jen vysprchovala (a ke sprchování pustila italskou klasiku, která ve mě ještě doznívala z víkendu) a šla spát. 

V sobotu je ta svatba G+B a já se fakt moc těšim, nejradši bych jela už dnes pomáhat s výzdobou, ale bohužel moje neexistující dovolená mi to nedovolí. Tak snad zítra co nejdříve. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY